DAGENS CITAT, februari

"I went "IIIIH!" in a very swoony way!"
- Sandra

"Mikael tar inte min FBI-dröm seriöst! Eller hur Mikael?"
"Nej... det gör jag faktiskt inte."
"Ja men tänk om jag är allvarlig då!"
"Ja då får du väl arrestera mig då."
- Sandra och Mikael

"Du har korttidsminne som en hel ko."
"En hög ko?"
"En hög kor... en hel hög kor."
- Sandra och Ida

"Darin har lika mycket karisma som ett gångjärn."
- Emelie

"Titta! Getty Domain har lärt FBI att dansa!!!"
- Sandra

"Writes on all surfaces... don't write on children."
"Står det det?!"
"Nej, men det skulle gjort om den var amerikansk."
- Sandra tittar på en märkpenna som Satu köpt.

"Det är barns naturliga instinkt att vilja äta Emelie."
- Sandra

*Sandra sitter och småler för sig själv."
"Vad kom du nu att tänka på?`"
"Nej jag tänkte lite... tänk om man bytte ut orden i vissa låtar mot "pick"... då blir det väldigt roligt."
"Okej?"
"Ja men... *sjunger* "Pick me up before you go-go." var det första som dök upp. Och det blir ju lite dumt."
- Ida och Sandra

"Tänk om jag hade plånboken med mig... då hade jag köpt en vetelängd att gnaga på!"
- Erica

"Det är som att de inte vill att man ska kunna ta sig hit!"
- Sandra försöker gå runt snövallarna för att komma till MoP.

"Det är bara att gå in i hööölet där och sen ta vänster och sen vänster igen."
- Elev på livsmedelsprogrammet ger vägbeskrivning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0